Volg jij het nog? Marketing-tech innovaties volgen elkaar in hoog tempo op. De mogelijkheden zijn eindeloos. Gaan jouw klanten straks ook allemaal aan de VR-bril, of is het vooral een hype? Wordt je als marketeer steeds meer techneut, of zal het zo’n vaart niet lopen?
Tijd voor een scherpe update van MarketingMinds! Onderschatten we de kansen? Wat werkt wel en wat niet? Hoe ver is de techniek inmiddels al? En niet op de laatste plaats: wat kun jij er mee als je werkt voor een verzekeraar, advocatenkantoor, retailer, fast mover of wat dan ook?
We hebben een spectaculair programma voor je met mooie merken (wat te denken van sprekers van (ex-)Apple en Sony), scherpe presentaties en de kans om echte serieuze VR zelf live te testen. En dat in het prachtige nieuwe kantoor van Alliander.
Aanmelden kan natuurlijk per direct. Gewoon 'ouderwets' via de button op deze site.
We zijn te gast op het hoofdkantoor van Alliander
Irene Poelert, Manager Grootzakelijk, Liander
Irene is binnen Liander verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van de klantbedieningsstrategie van de zakelijke klanten. Irene’s achtergrond ligt in Human Resources, verandermanagement en leiderschap, zowel in de profit- als non-profit sector. Zo heeft zij gewerkt bij een supermarktketen, een internationale turnkey organisatie en Politie Nederland. Momenteel volgt zij een MBA Customer Management. Irene zet haar passie in om Liander als (nu nog) monopolist door te ontwikkelen naar een klantgerichte organisatie die de energietransitie helpt te realiseren.
Joris is medeoprichter van Sizigy, een bureau gespecialiseerd in de creatie, activatie en optimalisatie van content voor organisaties in de kenniseconomie.
Vanaf 1999 is Joris actief geweest in marketingrollen bij KPN, SONY Playstation en Apple. Bij Apple was hij onder andere verantwoordelijk voor de marktintroductie van iPod en de iTunes store. Daarnaast heeft hij aan de wieg gestaan van de retail concepten Apple Shop en Apple Premium Resellers.
Na een korte time-out en twijfel over een volgende uitdaging, heeft Joris zijn grootste passie (en die van zijn vader) opgepakt en is hij films gaan maken. Met Noodles Film doet hij veel ervaring op met videoformats voor het bedrijfsleven. Hier werd hem duidelijk dat maar al te vaak digitale content niet de aandacht krijgt die het verdient. Door de integratie van creatie, activatie en analytics haalt hij nu samen met vriend en oud Apple collega Aljo Hartgers het beste verhaal uit organisaties en brengen hij die bij iedereen die het weten moet.
"Als games- en entertainment fan prijs ik me elke dag gelukkig dat ik in de industrie van m’n dromen mag werken. Mijn verhaal is er een van ‘come for the games, stay for the marketing’. De gamessector is zeer competitief en dwingt je om mee te doen met de laatste snufjes en evoluties.
Mijn pad bracht me van Gent naar Lyon tot nu Utrecht, waar ik me sinds kort marketing manager bij Sony Playstation mag noemen.
Datum | 14-03-2017 |
---|---|
Aanvang | 18:00 uur |
Adres | Utrechtseweg 68, 6812 AH Arnhem |
Locatie | Hoofdkantoor Alliander Bellevue |
Parkeren | Hoofdkantoor Alliander Bellevue, Utrechtseweg 68, 6812 AH Arnhem |
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!