Bestuur

Img 4390

Het bestuur van MarketingMinds telt op het moment zes leden. Gezamenlijk houden we ons met de programmering bezig en daarnaast heeft ieder zijn eigen aandachtsgebied.

Een vereniging als de onze kan niet zonder de inbreng van haar leden. Heb je ideeën over het programma, of wil je een actieve (bestuurs)bijdrage leveren aan MarketingMinds, laat het ons weten.


maalders-round.jpg#asset:323

Marcel Aalders
Voorzitter

Marcel Aalders (managing consultant bij Altuïtion) is actief als strateeg op het snijvlak van customer experience en merkstrategie. Voorheen was hij Marketing & e-Commerce Director bij twee retailbedrijven en zelfstandig merkpositionerings- en marketingstrateeg. In 2009 stond hij samen met Franklin Tuin aan de wieg van MarketingMinds. Marcel is Effie-jurylid, spreekt regelmatig op seminars en congressen en is gecertificeerd Register Marketeer. Zie www.altuition.nl


franklin-tuin.png#asset:613

Franklin Tuin

Bestuurslid

Trends & ontwikkelingen, strategische marketing en branding, klantbeleving centraal, 'De 9+ organisatie', 'Het slimme onbewuste', 'Uitverkocht', 'Delivering Happiness' en 'Purple Cow'. Samen meerwaarde creëren, slimme pull & likeability en in die ene uitspraak van Charles Darwin. Onderscheidende inhoud en vervolgens eerlijke vorm.

"People don't buy what you do; people buy why you do it." - Simon Sinek


mankersmid-round.jpg#asset:335

Marc Ankersmid
Bestuurslid

Marc Ankersmid is directeur en strateeg bij Emotion, het communicatiebureau uit Apeldoorn dat merken groots maakt. Daarnaast is hij partner bij app-ontwikkelaar Appmanschap en organisator van het Marcom-festival Mixed Emotions live. Deed z’n opleiding aan de Haarlem Business School en ontwikkelde zich later als reclameman, strateeg, journalist, festivalorganisator en jongerencoach.


yvette-van-steeg.png#asset:1637

Yvette
Bestuurslid

Yvette is senior marketeer en in de rol van productowner bij Achmea voor het grote bekende merk Centraal Beheer. Ze heeft divrse werkgevers op marketingvlak gehad, maar altijd werkzaam geweest in de financiële dienstverlening. Ze werkt bij Centraal Beheer voor het intermediaire kanaal en is daardoor b2b gespecialiseerd. Ook is ze zelfstandig werkzaam als marketingexpert voor startende ondernemers met een eigen ontwikkeld marketingconcept.


ingrid-van-thiel.png#asset:1635

Ingrid van Thiel
Bestuurslid

Ingrid van Thiel is zelfstandig event consultant en brengt graag mensen en merken dicht bij elkaar via live of virtuele events. Met ruime ervaring in het ontwerpen, produceren en verkopen van incentivereizen, congressen en (klant-)events voor o.a. Oad Reizen, Rientjes & Partners, Volvo, L’Oréal.

Ingrid helpt graag circulariteit in het merk te brengen door maatschappelijke discussies te duiden en stakeholders te inspireren hun verantwoordelijkheid te nemen. Woningcorporaties, waterschappen, afval- en grondstoffenbeheerders behoren tot haar klantenkring.

Altijd op zoek naar inspirerende, nieuwe en gerestylede eventlocaties.


Rens-Drost-1.png#asset:1631

Rens Drost
Bestuurslid

Rens Drost is sinds 2011 werkzaam bij Only for Men. Hij startte als webshop manager bij Only for Men na zijn opleiding Small Business & Retail Management. Inmiddels is hij sinds 2015 verantwoordelijk voor zowel de marketing als e-commerce. In 2020 is Rens na 2,5 jaar lidmaatschap van MarketingMinds toegetreden tot het bestuur. Middels zijn ervaring in de retail is zijn voornaamste doel om bij te dragen aan het regelen van relevante sprekers.