10 april 2024
Twee grootse marketingcases: Hallmark en Gouden-Effiewinnaar Hertog Jan

Eerstvolgende events

Persuasion 10 april 2024 Twee grootse marketingcases: Hallmark en Gouden-Effiewinnaar Hertog Jan Zoals je inmiddels wel weet pakken we graag specifieke marketingthema’s bij de kop. We gaan graag de diepte in. Maar minstens net zo graag schotelen we ... Bekijk event Persuasion 7 februari 2024   •   18:00 Gevangen in de Google-wereld? Op deze eerste bijeenkomst in 2024 in de Koepelgevangenis in Arnhem, praten we je in één avond weer helemaal bij over alle nieuwe ontwikkelingen op online-marketinggebied ... Bekijk event Personalisatie 22 november 2023   •   16:30 Internal branding bij de Eagles Op 22 november zijn we te gast in het karakteristieke stadion van Go Ahead Eagles waar we een rondleiding krijgen en een uniek kijkje in de ... Bekijk event Contentmarketing Mm 19 september 2023   •   17:00 Kleurrijke verhalen van onze leden Op 19 september hebben we een hele gevarieerde avond voor je met 3 kleurrijke verhalen van onze eigen leden. Talens (Willemijn Brinkman) en Van Wijhe Verf ... Bekijk event Persuasion 13 juni 2023   •   18:00 Bereik je doelgroep met een slimme mediastrategie Waar we voorheen vooral afhankelijk waren van traditionele media zoals televisie, radio en kranten, zijn er nu talloze digitale kanalen bijgekomen die ons dagelijks leven en ... Bekijk event Effectieve Merkgroei 5 april 2023   •   18:00 Online merken bouwen doe je zo De afgelopen jaren legden we steeds meer focus op performancemarketing, data en activatie, in onze wil om alles op korte termijn te kunnen meten. En misschien ... Bekijk event Contentmarketing Mm 31 januari 2023   •   18:00 De Inspirerende 40: impactorganisaties die onderdeel zijn van de oplossing. Jaarlijks geeft bureau Synergie de “Inspirerende 40” uit, een lijst met impactorganisaties die ervoor kiezen onderdeel te zijn van de oplossing in plaats van het probleem ... Bekijk event Effectieve Merkgroei 22 november 2022   •   18:00 Hoe merken de wereld mooier maken Deze avond staat in het teken van hoe we met marketing de wereld mooier kunnen maken. We hebben niet twee, maar drie prachtige sprekers voor je ... Bekijk event Effectieve Merkgroei 14 september 2022 Nieuwe duurzame verdienmodellen Traditionele verdienmodellen komen steeds vaker onder druk te staan. Mede door technologie en de tijdsgeest worden organisaties gedwongen na te denken over hun verdienmodellen. Een verdienmodel ... Bekijk event Effectieve Merkgroei 21 juni 2022   •   18:00 Europees kampioen AFAS en de ultieme employee journey Deze arbeidsmarkt is misschien wel de grootste rem op de groei van je merk. Dus, hoe zorg je ervoor dat mensen juist voor jouw merk willen ... Bekijk event Effectieve Merkgroei 22 maart 2022   •   18:00 De ultieme customer experience bij Prins Petfoods en Hotel Wonderland Hoe moet je je merk en je marketing anno 2022 inrichten als je klanten vanuit pure merkbeleving wilt binden en geen kortingen wil bieden? Zo makkelijk ... Bekijk event Header Beeld 01 25 januari 2022   •   19:00 Personalisatie en marketing automation Marketing automation helpt ons als marketeers bij het structureel bereiken van je doelgroep, stroomlijnen van leads, cross-sell, up-sell en klantbehoud. We automatiseren simpelweg tijdrovende en repeterende ... Bekijk event Online Marketing Update 16 november 2021 Afgelast: Marketing automation, content & online groei Nu met Nederlands-elftal kijkgarantie! Ja, we weten dat het Nederlands-elftal speelt op 16 november. Maar gaan we hiervoor een geweldige avond MarketingMinds met geweldige sprekers afgelasten ... Bekijk event Img 6071 28 september 2021   •   18:00 Begrijp jij je klant? Heldere klantinzichten als basis voor je merk en je campagnes PAS OP! DIT EVENEMENT VINDT PLAATS OP DINSDAG 28 SEPTEMBER (In de uitnodigingsmail stond bij sommige ... Bekijk event Effectieve Merkgroei 1 juli 2021   •   18:00 MarketingMinds gaat weer vliegen! De trends van 2021 en mooie verhalen van Bever Als eerste stijgt Niels Hansen op. Hij is Futurise® Maestro van het Lunar Institute en is een ... Bekijk event Personalisatie 23 maart 2021   •   18:45 Online invloed Meer leads, meer inschrijvingen en meer verkopen. Dat willen we allemaal wel. Maar hoe doe je dat? Bas Wouters, auteur van ‘Online Invloed’ en oprichter van ... Bekijk event Contentmarketing Mm 2 februari 2021   •   18:45 #doeslief en andere campagnetrends In 2019 startte de SIRE-campagne #doeslief van Joe Public Amsterdam die recent met een Effie beloond werd. “De kortlopende campagne heeft niet alleen uitstekende resultaten laten ... Bekijk event Contentmarketing Mm 1 december 2020   •   20:00 Maak contentmarketing echt relevant! De Johan Cruyff van de content marketing Onze spreker is Aart Lensink, met recht de Johan Cruyff van de content marketing. Natuurlijk is hij founder van ... Bekijk event Contentmarketing Mm 29 oktober 2020   •   18:00 Maak contentmarketing echt relevant! DEZE BIJEENKOMST GAAT NIET DOOR. WE PLANNEN ZSM EEN ONLINE VERSIE. Er was een tijd dat we dachten dat contentmarketing de zoveelste marketinghype was. Inmiddels weten ... Bekijk event Persuasion 8 september 2020   •   18:00 Online-marketing update De ontwikkelingen in SEA/SEO, display en social gaan razendsnel. En Google verandert haar zoekalgoritmes regelmatig. Hoe speel je hier optimaal op in? Hoe weet je of ... Bekijk event Personalisatie 4 juni 2020 Personalisatie en marketing automation Hoe persoonlijk benader jij je (potentiele) klanten? Of is het nog veel one-size-fits-all? En welk deel van jouw marketingacties heb jij al geautomatiseerd? Of hik je ... Bekijk event Online Marketing Update 24 maart 2020   •   18:00 Online-marketing update; helaas afgelast Helaas hebben ook wij moeten besluiten om dit event niet door te laten gaan in verband met de corona-richtlijnen. We hopen natuurlijk dat jullie allemaal gezond ... Bekijk event Retail Consumentengedrag 11 februari 2020   •   18:00 Welke trends in consumentengedrag moet jij kennen? Geen branche knokt iedere dag zo hard om omzet en marktaandeel als de retail. De behoeften en het gedrag van consumenten veranderen. Er wordt steeds meer ... Bekijk event Getty Images 672147805 1440X960 19 september 2019   •   18:00 Jongeren: begrijp jij ze nog? Als marketeer moet je weten wat de jeugd bezighoudt. Omdat jouw product of dienst zich op hen richt of omdat je met hen samenwerkt. Op deze ... Bekijk event Kasteeldoorwerth Jpg 2560X0 Q85 Crop Subsampling 2 12 juni 2019   •   16:30 MarketingMinds bestaat 10 jaar en pakt uit met 5 topsprekers Het was een zonnige lenteavond in juni 2009 toen we onze eerste bijeenkomst organiseerden. Terugkijkend op tien jaar en ruim 50 marketingavonden valt het weer op ... Bekijk event Digitalagency 22 januari 2019   •   18:00 Wat is jouw digitale strategie? We zijn er dagelijks mee bezig: online marketing. Als we eerlijk zijn: zijn we vooral druk met het in de lucht houden van alle ballen, of ... Bekijk event Zus Jet Kruidenier 23 januari 2018   •   18:00 Back to the future: Marketingtrends “Tegenwoordig is verandering de enige constante.” Cliché, maar absoluut waar. Maar, hoe bouw je als marketeer dan toch zekerheden in? Trendwatching! Want, toekomstdenken en trendwatching geven ... Bekijk event I Stock 519738002 22 november 2017   •   18:00 Welkom in de Betekeniseconomie We zien dat maatschappelijke toegevoegde waarde op weg lijkt naar één van de belangrijkste pilaren onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin ... Bekijk event I Stock 484151460 5 oktober 2017   •   18:00 Van Persona naar Personaliseren! In een wereld waarin we overspoeld worden met informatie en reclameboodschappen, is het voor organisaties belangrijker dan ooit om relevant te zijn voor je klant. Sterker ... Bekijk event I Stock 494339200 30 mei 2017   •   18:00 De kunst van het (online) verleiden van het brein We leren steeds meer over de werking van ons brein en hoe we dat als marketeers kunnen meten. Boeken over het onderbewustzijn dat de belangrijkste (koop)beslissingen ... Bekijk event I Stock 536669536 14 maart 2017   •   18:00 Marketing-tech, wat kun jij ermee? Volg jij het nog? Marketing-tech innovaties volgen elkaar in hoog tempo op. De mogelijkheden zijn eindeloos. Gaan jouw klanten straks ook allemaal aan de VR-bril, of ... Bekijk event I Stock 179113204 7 februari 2017   •   16:00 Marketeers met ballen (hoe ook jij meer impact krijgt) Heb jij ook weleens het gevoel dat collega-afdelingen in je bedrijf makkelijker hun weg vinden in de directiekamer? ICT, Finance en verkoop worden sneller als vak ... Bekijk event
Aankomende events